Sportlov

Sportlovet har avverkats och det var en bra vecka, mestadels jobb, jobb å jobb, men det var kul. Kändes dock i knäna och kroppen efter att ha åkt 14 dagar skidor i streck. Skönt med lite vila från skidorna nu i vilkt fall.
Känner att det blev lite väl mycket jobb vissa dagar, men vad gör man inte för pengarnas skull (a)
Veckans händelse var ändå att Måns Möller och hans familj var i granberget och åkte skidor under veckan, förstår ni??? Måns Möller? xD jag förstår inte riktigt att han väljer att åka till Granberget, den pyttelilla skidbacken utanför Leksand med endast 5 nedfarter när han har hela Sverige att välja på? Haha, rätt coolt ändå ;)

Känner också att det är stört att 4 veckor av prktiken har gått, alltså att vi nu har avverkat hälften..det känns som om det var igår vi sa hejdå, vi ses om 8 veckor, det är gaaaaalet vad snabbt tiden går alltså! Nästan för fort går den nu! :o
men det är väl bara att glida med och njuuta helt enkelt, eller njuta var nog fel ord, slita..det är mycket å göra nu in i det sista. Men snart är det över med det hela, tragiskt nog.
Äh, skit i detta nu... ;)
Mitt lov har iaf vrit bra..eller lov och lov, men min vecka har iaf varit bra, ganska enformig..men det gör ju ingenting ;)

Måste bara säga att jag saknar mina vänner och klasskompisar! :)
Hoppas alla mår bra och att ni har det bra ute i världen, puss på er!

Ciaaao / Sandraaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0