ALMO-SÄLEN

Nu har jag bytt ort och praktik,har lämnat Almo och Granbergets Skidskola och befinner mig numera i Sälen på praktik. Har intagit Fjälläventyr och deras härligheter ;) Har dock bara gjort två dagar, men det känns så bra, jag trivs som fisken i vattnet :D Vilket är jättekul tycker jag :)
Gänget är så häärligt och alla umgås med alla. Hundarna är så himla vackra, jag älskar polarhundar. Så vackra ögon de har och så fin päls, stora som små, valpar och ja allt! :) Hundarna är ju så söta så att man kan äta upp dem ;)
Har under mina två första dagar fått vara med och sköta om hundarna, och med det innebär att man ska utfodra hundarna, ge dem vatten och mat osv och sedan mocka skit, jäääääättekul. NOT! ;)
men det är roligt ändå, har även fått göra 37 draglinor, så nu kan man göra det i sömnen ;) haha xD
Imorn ska jag få vara med Ida, och vi ska till Storfjällvgraven, åka skoter dit till en stuga som är utan el och ström, ME LIKE! :D det blir spännande :)
Jag stortrivs på fjälläventyr, allt är så bra! Känns bra också, det gillar vi. Nu väntar jag bara på att mer av vårvintern ska komma så man kan få njuuta av vädret ;) 

Ha det fint alla människor!
Ta hand om er där ute :)

Peace
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0