Måndaaaag

Trött tjej idag, vädret är tråkigt och nej usch!

Ska göra ett försök att bli bättre på att uppdatera bloggen igen ;) har varit lite dålig på det de senaste månaderna ;p men jag kommer igen...snart.

Orkar inte skriva så långt idag, men jag lever livet. Har haft en fin helg tillsammans med underbara vänner, och annat roligt folk.
Jobbar i stort sett varje dag, men imorn är jag ledig. och det ska bli sååååå skönt, då ska jag vila så jag orkar med resten av veckan... det är ju ganska mycket på schemat denna veckan.
Kommande veckan ser ut följande..

Tisdag: Ledig, Tjejmiddag med de fina tjejerna.
Onsdag: Jobb och sedan dans i Hjortnäs till Larz-Kristerz
Torsdag: Jobb och sedan Malung (dansbandsveckan)
Fredag: Ledig, Falun med min fina vän Bea
Lördag: Jobb och sedan Malung (dansbandsveckan)
Söndag: Jobb och därefter VILA!! (tror de kan behövas då) ;)

Ja, som sagt..en ganska fartfylld vecka..men vad gör det!? det kommer bli en gaalen vecka, skitskoj. En vecka som jag sett fram emot länge faktiskt ;)
Nej, nu ska jag fortsätta laga mat, idag bjuds det på kotlettgryta med klyftpotatis i ugn. och sedan bärpaj till efterrätt. MUMS! :D

Nu ska jag kila.
Pussss å Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0