Hjortnäs brygga

Igår var det dans på Hjortnäs brygga till Larz-Kristerz.. å heeej vilken kväll det blev ;)
Sjut rolig kväll med massa fina människor.
Började dagen med jobb som vanligt, hade bett om att få gå en timme tidigare..men så blev det ju inte. Det kom ett gäng med 20 mc och skulle fika...då blev jag irriterad..för jag ville bara hem å ha rooooooooooooligt! ;)
Kom i vilket fall iväg från jobbet vid 20, så då vare bara å åka hem å börja på med lite rajtan tajtan innan vi drog till Hjortnäs å dansade ;)
Jag, Malin, Emelie, Bea och Philip hade lite förfest här hemma, körde ölspelet och drack lite vin, sjuuuukt kul ;D senare drog vi till Hjortnäs för att dansa till Larz-Kristerz vilket vad gryymt. Träffade massa underbara människor och hade jätteskoj! Kanonbra kväll, slutade med att vi inte hade någon skjuts hem.. haha xD
Vi hoppade istället på en husbåt som skulle ta oss till Leksand, men halvvägs så bytte vi till motorbåt som tog oss in till land i Grytnäs, där vi ringde alla i våra kontaklistor (typ) för att ragga skjuts hem ;)
Vi lyckades till slut, min snälla faster kom och hämtade oss, skönt.. då bar de av hemåt och rakt i säng, somnade väl typ halv 4 :p
Tack alla människor som var med och förgyllde kvällen på ett sådant bra sätt, nu laddar vi om inför lördag ;)

Idag har jag jobbat hela dagen, hackat sallad, gjort jättegod skagenröra, kokat potatis, gjort såser..ja allt som har med buffén att göra. Det var dock inte så kul att åka till jobber imorse..hade gärna legat kvar å sovit en bra stund till ;) så ikväll blir det en lugn kväll för min del, ska sova i tid och sedan bär det av till Falun med Bea imorn :) Det ska bli skoj :D

Ha en fin kväll allesammans!
Pussss å Kram
Slänger upp lite bilder från gårdagwen lite senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0