!?...

Vad ska jag göra!? jag kan inte hålla på som jag gör.. jag måste bestämma mig någon gång.. men fan det går inte, tänk om de bara kunde ha varit som förut, då hade jag inte behövt bekymra mig över det. tänk om det som hänt inte hade hänt, så hade jag sluppit alla dessa bekymmer. Jävla skit!
Why Why Why?
Får väl skylla mej själv, vi bestämde att vi bara skulle vara vänner, men sen då!? jag la det bakom mig, men du betyder fortfarande lika mycket för mig..jag älskar dig ändå men ja, FAAAAAAAAAAAAN!

Så kommer de nya folk in i bilden, underbara fina människor på alla sätt och vis, det gör det inte lättare..men neej, nu orkar jag inte tänka på det nå mera..
E,P & M.. de alla far runt i tankarna på samma gång..

Jag orkar inte mer, vill inte vara kvar just nu...
skönt blir väl de å ta en break, dock en bit kvar innan man får göra det, men den 22a smäller det, den dagen längtar jag efter...MYYYYYYYYYYYCKET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0