Framtiden

Då var onsdagen förbi, andra skoldagen efter lovet avklarad. Dagen har varit bra, har haft hand om SP 1&2 hela dagen, skulle instruera för dem hur man gör när man ska åka längd, hur man prövar ut utrustning, hur man vallar och till sist tekniken. Rätt rolig dag ändå :)
Sedan avslutade vi dagen med en föreläsning i cafeterian av en gammal elev, hon berättade om vart hon hamnat efter skolan, hon jobbar på Svalbard, en ö som tillhör Norge någonstans i norr eller nått :p Det var en intressant föreläsning, mycket äventyr! :)

I övrigt d´så har jag kommit på vad som skulle vara kul att göra efter studenten, hade lite dötid på skolan idag och började söka lite bara sådär på google, och där fann jag reseledar utbildningar. Hittade några utbildningar på olika ställen, i alperna och i varma länder. Tycker det skulle vara ascoolt, eller coolt och coolt..snarare en rolig upplevelse att få bo och vistas i ett främmande land samtidigt dom man tar hand om andra människor :D
Men vi får se vad det blir av med den saken..det är iaf mina tankar om framtiden just nu..men det hinner ändras, och det finns ju mycket man vill pröva på här i livet! :)

Nog om min framtid, nu har jag just ätit middag, det fick bli tacopaj som jag och Moa gjorde i måndags idag igen..så nu har man precis diskat och nu tar jag det lite lugnt och laddar inför att åka på fotboll i idrottshallen halv åtta :) så förgyller jag min onsdag, snart helg igen, och det blir skönt! :)

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0