trött

Sitter i skolan och har allmänt tråkigt, är flum och jävligt trött! xD
Borde skriva klar den där jädra debattartikeln om vindkrafverk..men vem orkar det liksom!? just nu vill jag bara hem och sova :)

Igår var det fest...igen! Hemma hos oss också, vilket vi inte riktigt hade räknat med, det bestämdes sisådär 3h innan vi skulle dra igång festen :p
Men roligt hade vi i vilket fall :)

Annars så går det bra, skönt att det är sista skolveckan nu på ett tag, sen blir det praktik i åtta veckor :D

Det händer inte så mycket annat i livet just nu, var på ttopptur hela förra veckan och besteg några berg..eller för min del blev det bara ett och ett halvt eller vad man ska säga..sedan ville inte mina knän vara med mig längre :/ Men nu är dem på bättringsvägen.
Helgen tillbringade jag hemma, träffade några fina vänner och så jobbade jag i backen, med att vara portdomare och sedan starter i tävlingarna som avgjordes i helgen.
och såklart var jag så bra så att de vill ha mig som starter till helgen igen ;) Är man bra så är man, haha nejdå xD

Nej, nu ska jag ta tag i mitt liv och skriva den där jädra debattarikeln.
Ha det fint gott folk! :)
Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0