Söndag

jahapp, då var ännu en helg förbi, men rolig har den varit ;)
Fredagen började jag med att ha matte b och matteprov, vilket SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG! Sedan var det hem till lägenheten i älvdalen för att packa ihop alla grejer som skulle med hem..eftersom att man inte ska tillbaka dit förrän om 8 veckor igen, ja 8 veckor..helt sjukt! Kommer fasiken sakna en del människor alltså, gaaaalet :) men det går snabbt nu, sen är det bara sista tiden kvar tillsammans, det var som vår klassförestånadre sa häromdagen. "Nu är ni inne avslutningsfasen, är ni medvetna om det!?" Vi, NP08-11B, är vi är inne i avslutningsfasen? ska vi snart säga hejdå till varandra? NEJ, knappast, vill inte ens tänka på tanken, den får komma sista dagen, nej det blir ingen sista dag. Jag vill inte, jag vill inte lämna den bästa klassen, det kommer innebära ett STOOOOOORT tomrum i mitt hjärta! Jag älskar er, NP08-11B <3

fredagskvällen då var det drömkvällen på Arenan med härligt folk, sjukt skoj ;) men innan så var jag på förfest hemma hos Matilda som hade födelsedagsfest och förfest i samma veva, det var mycket trevligt! :) Det tackar vi för, kul att träffa gamla klasskompisar osv från Åkerö. =)
Lördagen, åkte jag upp till backen och körde några åk, dagen var dock inte så givande, utan var mest trött och ja...åkte hem, tittade på några filmer och intog soffläge för resten av dagen helt enkelt ;)
Idag har jag städat lite, och sedan så åkte jag upp till backen, kände att jag behövde komma ut i det fina vädret. :) Åh, vilka vårkänslor man får också nu när det är så varmt och fint ute! :D HÄÄÄÄRLIGT!
på eftermiddagen åkte jag in för att hämta bästa Moa på tåget, hon ska vara med mig hela veckan i backen och åka skidor och praktisera..det kan bli kanonskoj! :)
Nu ska vi se på film och äta morötter ;)

Ha en fortsatt bra kväll allesammans :)

Pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0