(:

Då var vi tillbaka i vardagen igen då..jobb jobb å ytterligare lite jobb.
Ingen vila här inte ;) Skidlektion på skidlektion dag in å dag ut, men jag klagar inte för det..jag tycker om mitt jobb ;) helt slut om kvällarna dock, men det hör väl till!? (a) iaf i min värld ;)
Dagen har jag bedrivit i skidbacken och haft skidlektioner hela dagen, kulkul. Åkte hem och lagade lite mat, sen blev man trött och chack.
Nu ikväll har jag inte gjort så mycket, mest haft tråkigt. Ända fram tills telefonen ringde och jag blev superglad :D För det var min superduperfina och jättebraiga vän Moa som ringde hela vägen uppifrån Helags Fjällstation där hon har praktik och pratade med mig, det gjorde min dag! TAACK min fina vän, du är så bra! :)
Det var en fin och bra pratstund, vi hade mycket att meddela varandra trots att det inte var så längesedan som vi sågs sist! ;) men jag saknar henne ändå, min fina vän! :)
Sänder även en tanke till mina övriga klasskompisar som är ute i världen, jag hoppas att dem också har det bra..jag saknar er ska ni veta! Men det står väl inte på förrän vi ses snart igen och då är det inte långt kvar, nej usch! :P

Nu ska jag göra något vettigt, sova, duscha, läsa eller något ;)
Pussssss

Kommentarer
Postat av: M

TACK! Tack själv du min älskade vän! Tack, tack, tack! För att du nämner mig i ditt inlägg! Det betyder! Du betyder!

Älskar dej! <3

2011-02-24 @ 17:44:10
URL: http://quebrantada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0